21 Nisan 2012 Cumartesi

16:07 - No comments

Zaten yapabilseydim, her şey bambaşka olabilirdi.

Ne hissedeceğini seçemezsin. Ne düşüneceğini seçemezsin. Hiç denedin mi? “Onu düşünmeyeceğim.” dediğinde yapabildin mi? Geldi mi aklına başka bir şey, başka kimse? “Her şey bambaşka olabilirdi.” demeden durabildin mi? Ben duramadım. Peki hislerini değiştirmeyi denedin mi? Sevgini ortadan kaldırmayı, sevgiden vazgeçmeyi? Peki sevginin yerine başka bir şey koymayı, nefreti mesela? “Ondan nefret ediyorum.” dedin ama gerçekten edebildin mi? Ben edemedim. Gözlerini kapadığında iyi hissetmedin. Değil mi? Bir şeyleri yok saymak, gözardı etmek işe yaramadı. Üstünü örttüklerin çok çirkin geldi gözüne, sen ne kadar kilitlediysen onları bir odaya, onlar o kadar vurdu kapıya. Kulaklarını tıkadın çığlıkları daha da yükseldi. Engel olamadın işte değil mi? Ben de engel olamadım. Zaten yapabilseydim, her şey bambaşka olabilirdi.


0 yorum:

Yorum Gönder